¡YO, OS RETO! ¡VAIS A PERDER!

Mis alumn@s se preguntarán que a quién va dirigido mi reto, pero qué han hecho ell@s ahora. Pueden estar tranquil@s por el momento.😉

 Va a vosotr@squerid@s alumn@s de 5º curso de JOSE ETXEGARAI LHI, (Basauri) y a vuestra andereñoa Blanki.

Os agradezco que hayáis entrado es en mi blog y me hayáis hecho una visita virtual. Me hace mucha ilusión que os guste y que queráis conocerme ( mis alumn@s  creo que no piensan lo mismo)😉. Como recompensa aquí os dejo los siguientes juegos.

  • Debéis coger todas las manzanas que podais. Tenéis que ser muy rápid@s. Si estáis preparad@s, pinchad la imagen.

.

  • Sí los futuros pilotos de aviación son capaces de hacerlo, no lo vais a hacer vosotr@s, pero por favor, ¡qué somos de Bilbao, bueno yo, de Barakaldo😉 ! Pinchad en la imagen.

.

  • ¿Sois unos grandes observadores? Debéis investigar  un asesinato y averiguar quién es el asesino. En el video se producen varios cambios. ¿Los habéis visto? Lo confieso, yo no he visto ninguno y ¿Vosotr@s?

  • Para terminar os dejo este divertido video.

¿Os ha gustado mi entradita para vosotr@s? si es así, me lo podéis decir poniendo un comentario. La podéis hacer en grupos, si no queréis trabajar demasiado😉.

39 pensamientos en “¡YO, OS RETO! ¡VAIS A PERDER!

  1. kaixo ,niri gustatu zaidana izan da jolasak eta bidioa, ezin nuen bibali zergatik problema teknikoa zegoen agur.;-)

  2. Kaixo Bego:
    Beno sagarrena bein eta berriro sailatu naiz. Nenengoan 5 bigarrenean 10 eta azkenean 42

    AGUR BERO BAT BEGO

  3. kaixo Bego, asko gustatu zaizkit zure jokuak. Nik 46 sagar hartu ditut eta 16 segundo aguantatu ditut.
    Hola Bego, tus juegos han sido muy entretenidos. Además el juego del cuadrado ha salido en la Formula1. Muchas gracias por comentar nuestras entradas. Adiós.

    • wau!!!Brutal, bikaina zara zeu!!! Nik ez dut inoiz hori aguantatu! irabazi nau😦. Beno egia esan berdin zait orain lagun berri asko (zuek) dauzkat eta.

  4. kaixo bego:
    Asko gustatu zait zure zarrera. Baina jokuak asko gustatu zait, baina ez dut zagarrik bat bes arrapatu.

    Agur bego,

    MIKEL

    • Baina MIkel, ezin dizut sinestu, bat ere ez, beno oso egun txarra eduki zenuen, zeren eta zu mutil trebea eta azkarra baitzara. Saiatu berriro. eta pila bar hartzen duzula ikusiko duzu.😉

  5. Bego eskerrik asko gure blogean sartzea gatik eta komentarioak ipintzea gatik. Nik ere bai zure blogean sartuko naiz komentarioak ipintzera.

  6. Kaixo Bego:
    Asko gustatu zait zure sarrera, baina gure eskola Jose Etxegarai du izena. Ere bai, asko gustatu zaizkit zure jokuak, Bego.

    Hola Bego.
    Me ha gustado mucho tu entrada; aunque nuestro colegio se llama Jose Etxegarai. Tambien me ha gustado mucho tus juegos, Bego.

    • Jo, Mikel akats bat izan da. Parkamena eskatu dut eta Rubenen komentario irakurri ondoren, aldatu dut. Orain ondo dagoela zindagizut🙂

  7. Oso polita izan da, baina geien gustatu zaidana asesinatoarena da nik lenengoan asmatu dut nor zen asesinoa.

    Mea gustado un montón pero lo que mas fue el video del asesinato encima lo adibine ala primera

  8. kaixo, Bego:
    Asko gustatu zait zure sarrera joku guztiak oso entretenigarriak eta dibertigarriak dira. ESKERRIK ASKO.

    Hola, Bego:
    Me ha gustado mucho tu entrada todos los juegos han sido muy entrtenidos y divertidos.MUCHAS GRACIAS.

    • Lander, oso ondo egiten duzu denbora hartzen, pentsatzeko eta ondo egiteko, baina ez ahaztu gesde asko irrikitan gaudela horren zain😉

  9. Kaixo Bego Ruano, nik Itziar naiz, eta pizkat zaiak dira retuak baina usten dut guk gustiok oso ondo pasatuko dugula. Gukreto asko superatu ditugu, hauek dira batzuk:irakurri z47b196496n, testuak d4sf6i1a0u eta beste retu asko. Gurekin 5.mailarekin ezinduzu, guk oso ferte gaude, zure retuak egiteko asmos gaude besteretu geiago egiteko. Zu pertsonas ikusteko asmos nago. Eta gogoratu gurekin ezin duzue.

    • bai, bai, ikusten dut, zuek irabaztea zaiala izango zela, baina ez ahaztu ni barakaldokoa naizela, eta hori puntu bat dela😉

  10. Bego Ruano, asko gustatu zaizkit zure josalak. Gehien gustatu zaidan jolasa sagarrak artzeko cesta izan da eta nire rekorra 59 da; Izango zara lehen pertsona nire rekorra gainditzea duena? Retatzen dizut.

    Bego Ruano me han gustado mucho tus juegos. El que más me ha gustado a sido el de recoger las manzanas con una cesta; mi récord es de 59 manzanas. ¿Vas ha ser la primera persona qué bata mi récord? Yo Erlantz Blanca Oliveros te reto.

  11. Asko gustatu zait zure erronka. Atzo ezin genuen klasean egin baina gaur izan dugu denbora egiteko. Gehien gustatu zaidana hilketarena izan da.
    Me ha gustado mucho tu reto. Ayer no podimos hacer el reto en clase pero hoy hemos tenido tiempo. Lo que mas me ha gustado ha sido lo de el asesinato.

    • Baina esan egia, Zaila da, ezta? bideo osoa ikusi eta gero, dena erraza da. Erakutsi gurasoei, eta barre egingo duzu, haiek ez dute ezer, ezer ikusiko🙂😉

  12. Hola, Bego. Me gustó mucho, y juegos de video. El video no es un asesinato. Además no somos ETXEGARIA, que etxegarai.
    Gracias por lo que haces.
    Kaixo, Bego. Asko gustatu zait jokoak eta bideoa. Bideoan ez da agertzen asesinatoa. Gainera guk ez gara ETXEGARIA, gu gara ETXEGARAI.
    Eskerrik asko egin duzunagatik.

  13. Kaizo Bego Ruano:

    Zure retoa oso dibertigarria izan da. Sagarraren jokua 25 sagar hartu ditut eta bestean 9sg iraunde dut. “Club de la comedia” gustatu sait. Zu andereño ona zarela uste dut Bego eta Blanki bezala.
    (Bego gure gazte tea ingu andereñoa da.)

    AGUR
    Irati Mendiola

    • Kaixo, Irati! sagar mordo bat hartu duzu! nik askoz gehiago, baina ez dauka meritorik, Nik askotan jolastu dut eta. Zenbat eta gehiago jolastu, hobe🙂 Mila esker ni irakasle ona naizela pentsatzeagatik😉

  14. Asko gustatu zait zure erronka pena bat izan da klasean ezin izan dugu ikusi
    Me ha gustado mucho tu reto ha sido una pena no haber podido verlo en clase

    • bai, Zure andereñoak gertatutakoa esan dit, baina ez kezkatu mutil, edozein momentutan nire gauzak ikus ditzakezue, hor zuentzat daude, bakarrik sartu eta bilatu gustokoena. Gainera berriro beste egun batean Blankirekin sar zaitezkete eta klase zati handi bat galdu (ssssshh! azken hau ez kontatu inori)😉.Ez didazu irabazi duzun edo kostatu zaizun kontatu. Zergatik izango ote den? ni zu baino trebeagoa naizela izango da???? ziur ezetz🙂❤

  15. ONARTUKO DUGU ZURE ERRONKA!
    Ikusiko duzue zelako ikasle bikainak eta gogotsu dauden JOSE ETXEGARAI IKASTETXEAN! Zur eta lur geldituko zarete!…
    Un buen reto es lo que más nos gusta para terminar el curso. Además ya hemos visto las dos direcciones del tren, hemos descifrado textos con letras dseroedanads y con N9847OS, hemos cantado la macarena, hemos contado la mitad de las VACAS… todo en tiempo recort . ¡Esto también lo conseguiremos!
    Blanki

Responder

